czwartek, 28 maja 2015

Piękna i bestia :)

Witajcie ! dzisiaj chciałam Wam pokazać moją majową inspirację dla Lemoncraft :)

Tym razem z kolekcji 'Dom Róż' stworzyłam LO pełne kwiatów, wycinanych elementów, badzików i innych dodatków pochodzących z Lemoncraft. Chciałam połączyć dwa zupełnie odrębne światy :) małej dziewczynki i dorosłego mężczyzny. I tak powstał LO ze zdjęciem mojego Męża i Córki :)









Druga pracą jest exploding box, w którym możecie dyskretnie umieścić prezent, np. z okazji pierwszej komunii. W tym przypadku była to biżuteria zapakowana w pudełeczko od jubilera. W ten sposób powstało pudełeczko w pudełeczku, do tego dołożyłam życzenia z okazji I komunii Świętej i całość dała elegancki prezent dla małej dziewczynki.






 Pozdrawiam Was serdecznie !
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz